searching

Sabtu, 16 Februari 2013

laluna - membekas dihati

Perpisahan ini . . bukanlah pilihanku
Kau yang pergi meninggalkan aku
Pernah aku . . memuja dirimu
Mencintamu setulus hatiku

Kau yang slalu aku puja
Ternyata menduakan aku . . mengkhianati cintaku
Tak pernah ku membayangkan
Kau kan melukai hatiku
Hancurkan mimpiku . . tinggalkan aku . .

Mungkin aku . . bukanlah pilihanmu
Tak seperti yang kau mau

Kau yang slalu aku puja
Ternyata menduakan aku . . mengkhianati cintaku
Tak pernah ku membayangkan
Kau kan melukai hatiku
Hancurkan mimpiku . . tinggalkan aku . .


Sakit yang kurasa . . takkan mudah sirna
Membekas di hati ku terluka
Entah sampai kapan . . ku harus bertahan
Melawan sedihku sendiri . . .

Tidak ada komentar :

Posting Komentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Diagonal Select - Hello Kitty 2