searching

Selasa, 12 Februari 2013

tofu - mimpi terindah

Melayang aku . .
Kau buatku terbang tinggi di awan
Terhanyut aku . .
Setiap kudengar syair cintamu

Nyatakah semua . .
Yang terjadi pada setiap hariku
Ku terhanyut . . saat kau berjanji . .

Dan kau wujudkan mimpi yang terindah
di setiap malam agar .. aku tersenyum
Terjaga dari tidurku . .
Dan kau jadikanku ratu di kerajaan
Cintamu agar .. aku pun bahagia
Hidup berdua denganmu selamanya

Ooh . . selamanya kau rasakan
Indah hari . . dengan kasihku . .
Selalu tersenyum dirimu oh kasih cintaku
Selalu selamanya . .

Dan ku wujudkan mimpi yang terindah 
di setiap malam agar .. kau pun tersenyum
Terjaga dari tidurmu . .
Dan kau jadikanku ratu di kerajaan
Cintamu agar aku pun bahagia
Hidup berdua denganmu selamanya . . selamanya . . .

Tidak ada komentar :

Posting Komentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Diagonal Select - Hello Kitty 2